2014. november 16., vasárnap

Jessica Park - Flat-Out Matt Titkolni bolondulás

Matt harmadéves a Massachusettsi Műszaki Egyetemen. Kockafejű, szellemes, zseniális srác.
És nagyon, de nagyon buta is.
Amikor a szépséges, menő, éleselméjű Julie beköltözik a házukba, mégis miért (jaj, miért?!) bújik Matt a bátyja, a hiányolt Finn bőrébe, azzal áltatva magát, hogy csak a lány kedvéért teszi?
A dolog egész ártalmatlannak tűnik, amíg Julie átmeneti vendégeskedése hosszú távúvá nem válik. És amíg a helyzet szívszorító őrületté nem fajul. Na meg amíg Matt bele nem szeret Julie-ba, Julie pedig bele nem szeret Finnbe.
De hát… Matt a hozzá való. Bárcsak megértethetné ezt Julie-val! Méghozzá anélkül, hogy el kelljen árulnia neki az igazat, ami mindannyiukat tönkretenné. Főleg Celeste-et, sérülékeny lelkű húgát, akinek talán mindenkinél jobban szüksége van Julie-ra.
A Szeretni bolondulásig-ban Julie szemszögéből láthattad Mattet. Ezzel a kisregénnyel, a Szerelem bolondulásig-gal most mélyebbre hatolhatsz Matt világába. Átélheted a történetet az ő oldaláról, megszakadhat érte a szíved, amikor megszakad a szíve, és ismét beleszerethetsz ebbe a szokatlan hősbe.
Indulj érzelmes utazásra az előzményeket bemutató két fejezettel, majd a Szeretni bolondulásig ezúttal Matt szemszögéből elmesélt hét fejezetével, és végezetül vár Julie történetének vadonatúj, pikáns fináléja!

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Fordító: Komáromy Zsófia
Megjelenés: 2014.
Oldalszám: 156
Moly: 96%
Goodreads: 4,10

A történet

         Amit a Flat-Out Love-ból hiányoltam azt mind megkaptam. Megkaptam azt a plusz 15 oldalas befejezést és megismerhettem Finn-t is, megismerhettem azt az időszakot, amikor még élt, amikor még minden rendben volt.
         Kedvenc jeleneteimet Matty szemszögéből újra átérezhettem, elolvashattam és megérthettem, hogy mit érzett a fiú, mikor szeretett bele Julie-ba és mennyire fájt neki, milyen őrlődések között állt, amikor képtelen volt elmondani az igazat a lánynak.
         Összesen 10 fejezetből áll a könyv, aminek az utolsó fejezetét Julie szemszögéből olvashatjuk el. Már a fejezet címe is utal arra, ami történni fog benne. Ne hagyd abba!

"– Figyu, Julie, nagyon örülök, hogy törődsz a védekezéssel, de…
– Jaj, ne! Nem jókat vettem?
– Ööö, nem az a gond. Hány gumi van itt, hetven? Nyolcvan? Nem tudom, mit hallottál, de még a legkanosabbakat is kötik bizonyos korlátok."

         A könyvben például megtudhatjuk, hogy Matt hogyan reagál Julie beköltözésére, vagy amikor Celeste-t haza kellett hozni és az utána lévő veszekedésük hogyan hatott Matt-ra.

"Szeress belém, Julie, ahogy én is beléd szerettem – szugerálta. Szeress belém, szeress belém, szeress belém…"

         Én imádtam a könyvet és a Flat – Out Love-val együtt felrepít, és kikapcsolt, elfelejteti veled, hogy hol vagy. Megnevetett és kiszakít arról a helyről, ahol élsz. Hírtelen egy repülőgép végében találod magad kiugrása készen és elképzeled, amint kiugrasz, az adrenalin pedig végigszalad a testeden.
         Szóval a könyvet mindenkinek olvasnia kell, aki olvasta és szerette a Flat-Out Love-ot, aki megszeretné ismerni Finn-t – mert én még jobban beleszerettem – és aki eddig is szerette Matt-et.

Fotó Finnre pillantott, aki a szoba sarkában állt, a fal felé fordítva.
– Mit csinál Fotó Finn? Ha a padlóra pisil, neked kell feltörölni.

5/5


Jövő hét pénteken pedig érkezik az Elidegenítve, ahol a könyvborítón lévő lány és fiú után fogok járni – ha nem találok semmit, akkor még az írónőt is felkeresem -. Lehetséges, hogy meglepetés is fog érkezni a bejegyzés mellé, még valami meglepetés is fog társulni. Ki tudja. Ha pedig nem péntekre, akkor Vasárnapra fog érkezni, de a jövő héten 100%, hogy felkerül a véleményem a könyvről. Ha nem szeretnél lemaradni, akkor iratkozz fel J


Az én Matty-m a 11-es volt és a tiéd?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése